2015. november 12., csütörtök

No de mi az a textilsál?

-
 Nem, nem textilből készült sálra gondolok, hanem azokra a falatnyi textildarabkákra, amelyeket lakberendezési áruházakban láthatunk. A drágább textilekből nem tartanak nagy darabokat, hanem csak apró kis "kóstolót", hogy rendelhessünk belőle. Ez a kóstoló-gyűjtemény a textilsál. Amikor pedig egy-egy kollekciót már nem gyártanak tovább, feleslegessé válik. Ilyet kaptam egy kedves ismerőstől, és már fel is használtam egy részét:
Csíkok a szivárvány minden színében és még egyéb színekben

A textildarabkákból egyforma csíkokat vágtam és egy hosszú csíkot varrtam belőlük. Aztán fehér steppelt textillel kereteztem - aki már járt az IKEÁ-ban felismerheti benne egy ágytakaró szélét. A végén az aktuális kedvenc macskás-Eiffeles-biciklis-háztetős vászon kék-zöld színkombinációjával kereteztem. Kézi öltésekkel varrtam le, hogy egyenletes és láthatatlan legyen az eldolgozás.
Borítéksarok háztetőkkel és Párizs jelképével

A legjobb, hogy amikor előveszek néhány féle gyöngyöt, kiöntöm a fehér szélére semleges hátteret ad a tervezéshez és nem gurulnak szanaszét a gyöngyök :-)

Kint a teraszon, napsütésben, bár valójában a varróasztalt takarja

Imádom a színeket!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése